All you need is love...

sábado, 25 de agosto de 2007

Una rolita...

Este blog ha estado en reposo por cuestiones de empleo, pues afortunadamente ya tengo uno.... mientras encuentro inspiración y tiempo para narrar como me convertido en migrante, les dejo esta rola de Manu Chao: Mr. Bobby.





Sometimes I dream about reality
Sometimes I feel so gone
Sometimes I dream about a wild wild world
Sometimes I feel so lonesome.

Hey Bobby Marley
Sing something good to me
This world go crazy
It's an emergency.


Tonight I dream about fraternity
Tonight I say: one day!
One day my dreams will be reality
Like Bobby said to me.


Hey Bobby Marley
Sing something good to me
This world go crazy
It's an emergency.

Tonight I watch through my window
And I can't see no lights
Tonight I watch through my window
And I can't see no rights.


Hey Bobby Marley
Sing something good to me
This world go crazy
It's an emergency...

1 comentario:

behappytoday dijo...

Dan! espero escribas pronto tu proeza de trabajar aki en Brum... beso!